Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 16, 2013
Image Size
25.3 KB
Resolution
709×700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,838 (1 today)
Favourites
99 (who?)
Comments
65
Downloads
73
×
FREE TO USE Butt Lineart by RainingStarlight FREE TO USE Butt Lineart by RainingStarlight
So. Yup. Uhhhhh. Kinda hard to explain. Just goofing around on photoshop. I wanted to test out making my own lineart. So, here it is.

THIS LINEART IS FREE TO USE. IT CAN BE USED FOR ADOPTABLES, OR A BASE, OR WHATEVER.
PLEASE JUST CREDIT ME FOR IT.
DO NOT SELL THE LINEART UNEDITED
Add a Comment:
 
:icondarthdovahkin:
DarthDovahkin Featured By Owner 1 day ago  Student Digital Artist
Ehuehuehue, I made a male booty base. 

darthdovahkin.deviantart.com/a…
Reply
:iconprincessskyler:
PrincessSkyler Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist General Artist
THAT BOOTY THO

I actually am thinking about using it!
Reply
:iconjustien16:
justien16 Featured By Owner Jan 9, 2014
dat ass lol XD
Reply
:iconahoy-capn-jes:
Ahoy-Capn-Jes Featured By Owner Jul 29, 2013  Student General Artist

fav.me/d6ft4tp

used & AMFG I love it. owo

Reply
:iconhearty-chann:
Hearty-Chann Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist
sweetheartsweet.deviantart.com… Thank u sweetheart i love your butt base just so cute ;) <3
Reply
:iconhearty-chann:
Hearty-Chann Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist
do u have in pixel?
Reply
:iconhearty-chann:
Hearty-Chann Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist
can i do a pixel of this sweetheart?
Reply
:iconthisisnotmusic:
thisisnotmusic Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist General Artist
ugh nice butt
Reply
:iconded-fire-dragon:
Ded-Fire-Dragon Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist General Artist
glorious~
Reply
:iconxxchuibychuxx:
xXChuibyChuXx Featured By Owner Jul 3, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks Soooo Much!
[link]
Reply
:icontheradioactives:
TheRadioactives Featured By Owner Jun 18, 2013  Student Digital Artist
This has made my life. I can't even... I just... I worship you. XD
Reply
:iconbrnnjnsllvn:
BrnnJnSllvn Featured By Owner May 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconbrnnjnsllvn:
BrnnJnSllvn Featured By Owner May 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
~ish excited to make awesome butts~
Reply
:iconxemajax:
XEmajaX Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Artist
Lmao :lmao:
Reply
:iconxemajax:
XEmajaX Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Artist
Oh look! A pun! It's a BUTT base and I am laughing my ASS off
Reply
:iconlily-mae13:
Lily-Mae13 Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
Soo. When I saw this, the first thing I thought of was this: [link]
Reply
:iconlily-mae13:
Lily-Mae13 Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
And Used :3 [link]
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
Yay! It looks so squishable :)
Reply
:iconlily-mae13:
Lily-Mae13 Featured By Owner Apr 18, 2013  Hobbyist General Artist
Lol yeah :3
Reply
:iconanniehorror:
AnnieHorror Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Could you make it with a white background? My kindle won't allow me to use one without a background :forgiveme:
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
Sure! Does this work? [link]
Reply
:iconanniehorror:
AnnieHorror Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yes~ thank you :tighthug:
Reply
:iconeembuc1000:
eembuc1000 Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
ANIMAL-THEMED ONES! YAY! [link]
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
YAY
Reply
:iconhoovesandswords:
hoovesandswords Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is freakin' epic! :la: Totally gonna use today >w<
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
Great! I'd love to see what you come up with when you finish
Reply
:iconhoovesandswords:
hoovesandswords Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
[link] Here they are! :la: <3
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
Awww! The squeaky clean one is so cute!
Reply
:iconhoovesandswords:
hoovesandswords Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol thanks <3 ;w; That one's my fave xD Soooo shiny owo
Reply
:iconhoovesandswords:
hoovesandswords Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'll definitely show you <3
Reply
:iconeembuc1000:
eembuc1000 Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
WHAT HAVE WE DONE?
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
STARTED A BUTT REVOLUTION
Reply
:iconeembuc1000:
eembuc1000 Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
YEP
Reply
:iconokayilie:
OkayIlie Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
THOSE ARE THE CUTEST LITTLE BUTTS EVER! I'm so glad I made this base free to use. :D
Reply
:iconokayilie:
OkayIlie Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
lololololthanks
XP

I HAVE TROUBLE DRAWING BUTTS
So yes, thanks for making it free. XDDDDD
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
No problem!
Reply
:iconeembuc1000:
eembuc1000 Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
Here are some adoptables I made: [link]

They are up for auction.
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
Haha I love the one with the crown! :D
Reply
:iconeembuc1000:
eembuc1000 Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
Would you like to start the bid for it?
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
I would... but I think I should save up some more points before I let myself buy anything.
Reply
:iconredandyellowz:
REDandYELLOWZ Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I need to use this XD
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 17, 2013
YES! And I'd love to see it when you do :)
Reply
:iconredandyellowz:
REDandYELLOWZ Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 19, 2013
Yay! There's so many butts...so many colorful butts....
Reply
:iconredandyellowz:
REDandYELLOWZ Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yeeeessss
Reply
:iconredandyellowz:
REDandYELLOWZ Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yep :D
Reply
:iconinsanitymuncher:
InsanityMuncher Featured By Owner Apr 16, 2013  Hobbyist General Artist
Reply
:iconrainingstarlight:
RainingStarlight Featured By Owner Apr 16, 2013
Oh my goodness... I never envisioned a butt adoptable could be so perfect :iconadorableplz:
Reply
:iconinsanitymuncher:
InsanityMuncher Featured By Owner Apr 16, 2013  Hobbyist General Artist
I tried my best.


:iconlickarmaplz:
Reply
Add a Comment: